Nieuwe bussen en dienstregeling vanaf 14 december >>

Onterecht saldo afgeschreven van je OV-chipkaart?

Is er saldo afgeschreven terwijl je een vrij-reizen abonnement hebt? Of is er te veel saldo afgeschreven? Vul dan onderstaande formulier in om geld terug te vragen.

Formulier Saldo Terugvragen 

Op de verwerking van de persoonsgegevens is het privacystatement van toepassing.

Vergeten uit te checken of verkeerd in- en uitgecheckt

Vergeten uit te checken? Verkeerd in- of uitgecheckt tussen verschillende vervoerders? Vraag dan vergoeding aan via uitcheckgemist.nl.

Wanneer je op rekening reist

Heb je een NS-businesscard? Of NSflex? Vraag dan vergoeding aan via de NS-website.

Onjuist pintransactie in de bus

Heb je een kaartje gekocht in de bus en is er te veel geld van je rekening afgeschreven? Vul dan het formulier 'geld terug bij onjuiste pintransactie' in.
AccessiWay